torsdag 22 oktober 2015

Skämslistan

Jag har just nu ett alldeles för stort antal böcker som jag har börjat läsa, kanske till och med kommit ganska långt, men inte läst ut. Flera av dem är faktiskt riktigt bra, men jag kommer mig liksom inte för.  
Så jag tänkte att jag skulle försöka samla ihop dem och se hur många det faktiskt rör sig om.  Här är således min skämslista:

The Eerie Silence - Paul Davis

To Kill a Mockingbird - Harper Lee

Scarlet - Marissa Meyer

Under Kupolen - Stephen King

The Glass Sentence - S. E. Grove

1984 - George Orwell

Det som inte dödar oss - David Lagercrantz

The Echo Man - Richard Montanari

Odinsbarn - Siri Pettersen

Being Emily - Rachel Gold

The Canterbury Tales - Geoffrey Chaucer 


Det finns några fler också, men det är sådana som jag började läsa för typ tre-fem år sen som jag kommer att bli tvungen att börja om från början med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar