lördag 26 februari 2022

Uppdatering re: porslinskaktusar

Igår morse skrev jag i Fem en fredag-inlägget om de superfina porslinskaktusarna från IKEA som jag har velat ha jättelänge men inte kommit mig för att köpa. Och kan man tänka sig, sen på kvällen fick jag kaktusarna av mamma! 


Vår granne skulle åka till Sundsvall igår, och jag visste att mamma hade bett henne köpa en grej till henne på Bauhaus (det är så man gör i den här stan; det är för långt att åka för bara enstaka grejer, så är det något akut får man kolla om någon annan ändå ska dit), men jag visste inte att hon även bett henne köpa porslinskaktusarna till mig.

Så nu står de så snyggt i hyllan här hemma. Jag tror att jag ska flytta dem så att de står tillsammans i grupp istället, men vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar