onsdag 16 november 2016

En ursäkt

Återigen får jag be om ursäkt för att bloggen fått stå orörd så länge. Det beror på några olika saker. Dels har jag haft en enorm lässvacka i typ ett halvår. Jag läste ett par böcker över sommaren och en bok nu i november, men annars har jag nästan bara läst fanfiction. Det gör egentligen inte mig någonting, för jag älskar ju fanfiction, annars skulle jag ju inte läsa det, men det är ju inget som jag skriver om i bloggen.

Dessutom har jag börjat plugga igen. Jag har ju tidigare berättat att jag jobbar som lärare, och jag har gått lärarprogrammet tidigare men saknar 30 hp för behörighet, så nu håller jag på att ta igen det. Det innebär att jag fram till i juni kommer att jobba heltid och samtidigt plugga halvtid. Som ni förstår har jag för närvarande i princip inget liv.

Jag ska dock försöka komma igång och blogga igen, på den obefintliga fritid jag har, för jag tycker ju faktiskt att det är väldigt roligt. Jag börjar med Kulturkollos utmaning för veckan, som handlar om mysterier. Det kommer i ett eget inlägg alldeles strax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar