fredag 13 maj 2022

Bokpost från Bookie!

Jag har varit med i bokprenumerationstjänsten Bookie i drygt ett år nu, och köpt ett gäng spännande böcker därifrån. Nu har jag fått hem de böcker jag valde den här månaden. 


Sarek av Ulf Kvensler var en av de böcker som fanns att välja i maj, och den verkade ju jättespännande så då valde jag den. 

Både Rebell av Rahaf Mohammed och Städerskan av Nita Prose var egentligen med bland aprils böcker, men just då tilltalade ingen av böckerna mig så i april valde jag ingen bok alls. Men sedan har jag hört mer om båda de böckerna och blev riktigt intresserad, så när jag beställde Sarek nu i maj så passade jag på att slänga med Rebell och Städerskan på samma gång. Det är en praktisk grej med Bookie; så länge de tidigare böckerna finns kvar i lager kan man alltid välja dem utöver eller istället för den aktuella månadens böcker.

Jag har redan börjat läsa Rebell och tycker den verkar riktigt bra hittills. 

1 kommentar: