fredag 8 maj 2020

Fem en fredag v. 19

Veckans tema för Fem en fredag är Just nu.

Vad har du hunnit med idag?
Det är tidigt fortfarande, så än så länge har jag bara hunnit duscha, ge katten mat, äta frukost, klä på mig och göra mig i ordning för dagen.

Vad lyssnar du på?
Medan jag åt frukost och gjorde mig i ordning lyssnade jag på podcasten Mord mot mord.

Vad kommer du göra härnäst?
Jag ska strax börja jobba; jag ska fylla i lite dokument och sånt där, och så börjar min första lektion (via fjärr) om ungefär en halvtimme.

Var befinner du dig någonstans?
Hemma i vardagsrummet.

Hur är humöret idag?
Lite trött, men okej. Jag sov jättedåligt och alldeles för lite natten till igår, så igår var jag verkligen inte på topp och hade ganska ont i huvudet, men idag är det bättre.

9 kommentarer:

  1. tidigt ännu, hemma bäst, jag kvällsduschar :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en fin fredag och kanske sover bättre i natt?

    SvaraRadera
  3. Testa att köra lite Placebo Sleep, det kanske hjälper även på dig =) Jag tycker det funkar ganska bra, dock vet jag inte riktigt hur det funkar med huvudvärken =( Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  4. fler än jag som sover dåligt när det är fullmåne? fantastiskt att så mycket arbete kan göras hemifrån

    SvaraRadera
  5. Just det, det var fullmåne. En del har ont av det. Egentligen inte jag, men jag har drömt väldigt mycket.
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  6. Like spennende hver fredag for å se hvilket tema som dukker opp. God helg!

    SvaraRadera
  7. Inte heller sovit så bra men har såna nätter ibland. Förhoppningsvis blir det bättre sömn inatt!

    SvaraRadera
  8. Jag tror det blir en förändring angående distansarbete även när epidemin är över. Många har nog funnit många fördelar med det. För lärare är ju läget något annorlunda, men våra elever här i byskolan är vana vid distanslektioner då närmaste stad är 6 mil bort och högstadiet inte har tillräckligt med behöriga lärare. Trevlig helg

    SvaraRadera
  9. Jobbigt när man inte kan sova ordentligt så man känner sig pigg och utvilad när man går upp.

    SvaraRadera