tisdag 16 februari 2016

HP and the Cursed Child


Jag ska åka till London och se teateruppsättningen av Harry Potter and the Cursed Child!

Jag och tre kompisar hade bestämt att åka, men på hemsidan såg det väldigt illa ut i biljettväg så vi hade nästan ställt in oss på att det inte skulle bli av. Så igår kväll chansade min kompis Maria och ringde till dem istället, och lyckade faktiskt få tag i biljetter. Gissa om jag är lycklig nu! 

Det var visst ett rent mirakel att det lyckades; till och med hon på biljettkontoret var helt chockerad och hade sagt typ “I can’t believe those tickets are actually there!”

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt: vi fick inte så jättebra platser, och så får vi sitta två och två istället för alla tillsammans, men det är det värt. Dessutom hade vi tänkt åka i typ april eller maj nästa år, men nu fick vi biljetter redan i september, vilket känns väldigt snart fast det är sju månader kvar. Hur som helst är det ju ingen jättepanik precis, men vi tänkte börja titta på hotell och flyg och sånt redan nu så det är klart.

(Konstnärlig tolkning av mina känslor just nu.)

2 kommentarer:

  1. Kan tipsa om London Elizabeth Hotel supermysigt hotell med trevlig personal :)

    SvaraRadera