torsdag 19 november 2015

Nytt i hyllan i november

Eftersom jag har bestämt att inte köpa fler böcker på ett tag tänkte jag att jag ska visa mina nya böcker för november redan nu fast månaden inte är slut än. 

Sex böcker blev det i november. En enda natt är väl kanske den som jag är mest tveksam till, då jag inte brukar vara sådär jätteimponerad av romance (eller, i alla fall inte hetero romance), men jag har hört att den ska vara riktigt bra, så vi får väl se. 

Murphy’s Law, Death of Riley och For the Love of Mike är de tre första böckerna i serien Molly Murphy Mysteries. Jag hade aldrig hört talas om serien, men så fick jag av en slump syn på bok två och tre jättebilligt på BookDepository, och så slutade det med att jag köpte dem och den första delen också, för det är så min hjärna fungerar. Förstår ni nu varför jag har så många olästa böcker?

Hälsning från de döda är den första delen i en ny serie av Stuart MacBride, författaren till serien om Logan McRae som jag gillade. 

Splinter the Silence är den nionde delen i serien om Tony Hill och Carol Jordan.


4 kommentarer:

  1. Fin hög. Nya böcker är alltid kul. Jag gillade En enda natt trots att inte romance brukar vara min grej :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte heller romance, men jag köpte en Simona Ahrnstedt (Överenskommelser) på bokrean för något år sedan. Har dock inte läst den än så jag vet inte om jag gillar :)

    SvaraRadera
  3. Tyckte En enda natt var jättebra!

    SvaraRadera
  4. Tyckte En enda natt var jättebra!

    SvaraRadera